Timp de livrare estimat

În descrierea produselor găsiți o perioadă estimată de livrare a pachetului care este calculată de la momentul confirmării comenzii.

Odată ce comanda a fost confirmată si ati fost informati ca produsul este pe stoc livrarea se va face in 1-5 zile lucratoare.

Produsele atipice sau comenzile pe anumite culori si dimensiuni pot dura pina in 20 zile
lucratoare.

Servicii rapide și de încredere

Livrăm cu ajutorul partenerilor (courier rapid), dar si cu transport propriu pentru a asigura sosirea în siguranță a produselor comandate.

Toate comenzile sunt livrate în toată țara până în fața blocului sau casei d-voastra. (locul unde poate ajunge duba).  

Cu o zi înainte de livrarea mobilierului, clientul va fi informat despre termenul de livrare. În ziua livrării comenzii, șoferul care va livra marfa contactează clientul și îl anunță despre sosirea acesteia.

RETUR- EXCEPTII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

:
Exceptie fac doar produsele de mobilier care au fost montate sau coletele desfacute/desigilate si saltelele desigilate neambalate in ambalajul original. Prin produse de mobilier a se intelege mobila de tip corp din PAL, MDF, LEMN.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 zile calendaristice de la receptia produsului in depozitul firmei de unde a fost livrat. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b) pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
c) pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Pentru produsele acceptate de Vanzator ca fiind disponibile pentru livrare online se va emite factura proforma/factura de avans transmisa catre Cumparator prin email.

Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. (art.14, punctul 3/OUG 34 ).
In momentul predarii produsului catre echipa de retur
 se completeaza un proces-verbal prin care partile consemneaza starea produsului si eventuale deficiente aparute.
Daca produsul este in starea de la livrare, atunci procesul verbal mentioneaza asta si pe baza lui in maxim 14  zile calendaristice de la primirea lui in depozit se returneaza sumele in contul clientului.
Daca livrarea se face prin curier
, se va consemna la Vanzator, in prezenta curierului, starea in care a ajuns produsul si se va urma, dupa caz, procedura de returnare a sumei, returnandu-i-se in integralitate sau partial suma platita pe produs.

 

Model de formular de retragere 


Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre [aici se introduce numele, adresa postala si, daca este cazul, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC BRC COMPANY SRL]: 
Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*) 
Comandate la data (*)/primite la data (*) 
Numele consumatorului (consumatorilor) 
Adresa consumatorului (consumatorilor) 
Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie) 
Data

Product added to wishlist
Product added to compare.

Noi colectăm informaţiile tale cu caracter personal atunci când acestea sunt relevante pentru nevoile tale de consumator sau afacerea noastră (de ex. când cumperi şi/sau comanzi produse şi/sau servicii de la noi, când contactezi Serviciul de Relaţii Clienţi  BRC COMPANY SRL, când te abonezi la newsletter, când completezi sondajele pentru clienți sau furnizezi feedback despre bunuri şi servicii etc.).